آزمونا

وبلاگ سردارایان

آزمونا

وبلاگ سردارایان

درد کمر درد یک طرفه

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۰۹ ب.ظ

درد کمر درد یک طرفه

پایین تر کمر درد در افراد مسن رایج است، اما جوانان ممکن است تحت تأثیر قرار بگیرند. این درد در هر دو طرف چپ و راست رخ می دهد، اما شایع ترین قسمت این درد، سمت چپ و پایین تر است. علائم درد در سمت چپ پایین ممکن است عبارتند از: درد که به طور دوره ای در شدت و علائم افزایش می یابد. این درد همچنین می تواند از طریق لب ها گسترش یابد. گاهی اوقات افراد مبتلا به این درد بیشتر با احساس گرما یا سرما در پاها احساس می کنند. علامت دیگری از این درد سختی و خشکی کمری است.
علت کمر درد یک طرفه است

درد شدید درد پشت و یک طرفه، به ویژه اگر همراه با تب و مشکلات ادراری، درد واقعی کلیه ها را نشان می دهد. این درد ناشی از عفونت کلیه (پیلونفریت) است. وجود سنگ در کلیه باعث درد کلیه می شود. حرکت سنگ در کلیه باعث درد می شود. هنگامی که معده کلیه شروع به حرکت در مجرای مثانه می کند و به مثانه می رود، درد شدید و متناوب ایجاد می کند که پزشکان آن را "کولیک کلیه" یا "کولیک" می نامند.
درمان کمر درد یک طرفه

فشار بر روی کمر را کاهش دهید (همانطور که خودتان تشخیص می دهید). در حالی که دراز کشید، بگذارید. یا اگر یک پا روی صندلی قرار دهید و به جلو برسید، آن را در طول روز به طور متناوب انجام دهید. با قرار دادن یک بالش زیر زانوی خود و یا در صورت امکان با استفاده از صندلی، روی کمر قرار دهید و فشار را روی کمر قرار دهید. معمولا عضلات پشت خود را گرم می کنند تا در از بین بردن درد موثر باشند. از بین بردن عضلات برای از بین بردن درد. اجتناب از حرکات ناشی از انقباض عضلانی. انجام حرکت هایی که درد را افزایش می دهند. اجتناب از بلند کردن و حمل اشیاء سنگین انجام سکته مغزی نور و راه رفتن (البته، اگر درد را افزایش ندهد).
انواع درد پشت

هر گونه درد را می توان به دو دسته از درد حاد و درد مزمن تقسیم کرد. درد کمر درد نیز در این دو دسته مورد مطالعه قرار گرفته است. درد حاد: درد که بین 1 تا 3 ماه طول می کشد. بهترین درمان برای این نوع درد، درمان خانگی است. درد مزمن: این درد است که طول می کشد بیش از 3 ماه است. این درد نیاز به درمان جدی تر دارد. چه چیزی باعث درد پشت چپ می شود؟ در زیر دلایل این درد ممکن است شروع شود.

  • سردار ملی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی