آزمونا

وبلاگ سردارایان

آزمونا

وبلاگ سردارایان

معده ناراحتی چیست؟

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۳۹ ق.ظ

گرفتگی پای پا می تواند دلایل متعددی ایجاد کند که می تواند مهم ترین عامل سرگیجه پا در اسپاسم عضلانی باشد. درمان گرفتگی در پاها در اینجا بیان می شود. گرفتگی پای پا معمولا در ورزشکاران اتفاق می افتد، علت اسپاسم عضله پا مشخص نیست و دلایل زیادی برای آن وجود دارد؛ گرفتگی عضلات به معنای انقباض ماهیچه ای است. در این مقاله، ما در مورد کرم های پا صحبت می کنیم. . امیدواریم این توجه شما را به عزیزانتان جلب کند.
معده ناراحتی چیست؟
پنجه پا یک بیماری شایع است که در ورزشکاران و گاهی غیر ورزشکاران معمول است. گرفتگی پاها یک انقباض عضلات است، بدون قصد فرد. هر چیزی که بر اراده انسان اثر نمی گذارد، درد را دربر می گیرد. دلیل سکته های پا در خواب مشخص نیست، بنابراین دلایل زیادی برای آن وجود دارد.
تعریف کرم پا
ترومای پا یک تظاهرات از تمام شریان های بدن و تجمع چربی در تمام سرخرگ ها و تنگ شدن عروق به نام آترواسکلروز است. در آترواسکلروز، گسترش خون به مغز، قلب و حتی پاها کاهش می یابد. بیماران با توقف یا فعالیت بدنی مناسب و تغذیه مناسب می توانند گرفتگی پا را درمان کنند.
علت گرفتگی عضلات پا
به عنوان مثال، کمبود قند خون و کمبود انرژی در پایان ورزش ورزشکار می توانند عصب خونی عصبی ناشی از پیام خود به خودی خود را به دنبال داشته باشند که موجب گرفتگی عضلات و اسپاسم پا شود. این نیز در ورزشکاران دیده می شود که بیش از 90 دقیقه ورزش و هیچ کربوهیدرات جایگزین داشته اند. عدم وجود سدیم در جریان خون افراد مبتلا به ورزش طولانی مدت در محیط گرم و خشک، و همچنین عرق زیادی، استومات سدیم نیز موجب گرفتگی معده در خواب می شود. این افراد هنگام ورزش با نمک کم باید آب بخورند، زیرا مصرف آب نمکی در ورزشکاران باعث کاهش غلظت سدیم خون و ایجاد درد شدید معده می شود. کمبود کلسیم، به ویژه در غیر ورزشکاران، یکی دیگر از علل شایع اسپاسم عضلانی است و این کمبود کلسیم اغلب باعث درد در پاها می شود و معمولا در طی ورزش به علت کمبود آب بدن ایجاد می شود، به ویژه افراد سالخورده و نوجوانانی که از آنها استفاده نمی کنند آب در حالی که ورزش. آنها این پدیده را تجربه می کنند.
علت گرفتگی عضلات پا یا DVT
اغلب علت گرفتگی عضلات پا به عنوان آترواسکلروز یا آترواسکلروز شناخته می شود. در این پدیده ذرات چربی در دیواره عروق جایگزین شده و جریان خون در شریان ها محدود است. اگرچه دستگیری پا اغلب بر روی آترواسکلروز قلبی تمرکز می کند، اما به عروق ارگان های دیگر نیز تاثیر می گذارد. علائم ظاهر می شود زمانی که آترواسکلروز منجر به کاهش انسدادی تغذیه کمرمان می شود. علل دیگر انسداد عروقی عبارتند از: التهاب عروقی، آسیب عروقی، آناتومی غیر معمول و یا قرار گرفتن در معرض تابش.
گرفتگی ساق پا
گرفتگی پای پا یک بیماری شایع است که در ورزشکاران اتفاق می افتد. ورزشکاران و غیر ورزشکاران معمولا علت اسپاسم پا را نمی دانند. گاه با ادامه این پدیده، این افراد سندرم پای بی قرار را ایجاد می کنند، که باعث حرکت پاها در طول استراحت و انقباض عضلات می شود. برای کنترل گرفتگی های معده در خواب، کنترل استرس، مصرف مایع کافی، توجه به الکترولیز، به خصوص سدیم و کلسیم، استفاده از شکر به شکل ورزش مداوم و کششی در پایان ورزش، ضروری است و موجب انقباض می شود و در نهایت، کمر درد پایینی به خواب میرود. اگر افراد با بالا درمان نشوند، به پزشک متخصص مراجعه کنید تا گرفتگی عضلات پا را با استفاده از آرامش عضلانی حل کنید.

  • سردار ملی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی